Wirtualny Biznes

Jakie Korzyści Przyniesie Pinterest W Twoim Biznesie?

Niezależnie od tego, czy jesteś blogerem, czy właścicielem firmy, Pinterest jest cennym narzędziem do promowania Twojej firmy.

Ten sam, który przewijasz godzinami w poszukiwaniu inspiracji na rodzinny obiad (w tej chwili myślę o menu na urodziny synka, więc to u mnie gorący temat)

Tak, ten sam.

Pinterest to ogromna wyszukiwarka wizualna z 300 milionami użytkowników każdego miesiąca .

Jeśli jest używany prawidłowo, Pinterest może być ogromnym odsyłaczem ruchu do Twojego bloga lub strony biznesowej, niezależnie od tego, czy jest to Twoja własna witryna, strona na Facebooku czy sklep Etsy.

Nie wiem jak Ty, ale jeśli remontuję pokój w swoim domu, szukam pomysłów na prezent lub inspiracji na strój, to szukam ich właśnie na Pinterest.

W rzeczywistości sam Pinterest mówi, że 83% Pinnerów używa Pinteresta do planowania swoich zakupów !

Jeśli ktoś szuka tego, co sprzedajesz, może to obraz artystyczny lub urocze, ręcznie robione przedmioty, to masz niepowtarzalną okazję zaznaczyć tam swoją obecność. Jeśli jeszcze nie reklamujesz swoich produktów na Pinterest (mam na myśli wersję darmową, chociaż promowane Piny też są opcją), to warto bys się tam pokazała!

Potrzebujesz Pinteresta w swoim życiu.

Przedstawię Ci podstawową koncepcję, w jaki sposób można przyciągnąć wzrok potencjalnego klienta lub czytelnika do swojej oferty przez Pinterest.
Dlaczego powinnam używać

Pinteresta do promowania swojej firmy / bloga?

Twój docelowy klient jest na Pinterest

Dobrze czytałaś, kiedy wspomniałam wcześniej, że Pinterest ma 300 milionów użytkowników każdego miesiąca. KAŻDEGO MIESIĄCA! To niedorzeczne!

83% z tych użytkowników planuje kolejne zakupy. Oznacza to, że są gotowi do zakupów!

Pinterest to globalna platforma, więc jeśli myślisz, że jest duża tylko w Stanach Zjednoczonych to jesteś w błędzie! Ponad 50% użytkowników to użytkownicy międzynarodowi.

A jeśli myślałaś, że Pinterest jest tylko dla kobiet, też się pomyliłaś. Ponad 50% wszystkich nowych rejestracji to mężczyźni.

Jest bardzo prawdopodobne, że Twój docelowy klient jest na Pinterest.

Pinterest to prezent, który ciągle dostajesz!

Piękno Pinteresta polega na tym, że Twój Pin może być wielokrotnie przypinany.
Żywotność Pina jest znacznie dłuższa niż innych typów postów w mediach społecznościowych – pin trwa miesiącami, a nie godzinami.

Oznacza to, że więcej osób może to zobaczyć, a świadomość Twojej firmy i marki może wzrosnąć.

A jeśli stanie się wirusowa, cóż, jesteś #winningatlife.

Spójrz na to zdjęcie z Tailwind, które pokazuje, co może się stać, jeśli zdobędziesz Świętego Graala, który jest wirusową szpilką!

Wyobraź sobie tylko ekspozycję i co to może zrobić dla Twojej firmy.

A co najlepsze?

Konto biznesowe na Pinterest jest całkowicie darmowe!

Ok, czy już cię przekonałam?

Pinterest dla firm – przegląd dla początkujących

 

Co to jest Pinterest?

Zanim przejdę dalej, nie chcę zakładać, że jesteś na Pintereście!

Przyjrzyjmy się więc podstawom pytania „co to jest Pinterest?” na wszelki wypadek (możesz przewinąć, jeśli już to znasz) i zapoznać się z terminologią Pinterest.

Pinterest to ogromna wyszukiwarka wypełniona treścią znaną jako Piny.

Każdy Pin łączy się bezpośrednio ze źródłem w Internecie (Twoja strona WWW, blog, sklep).

Użytkownicy mogą przypinać te Piny do swoich kont za pośrednictwem utworzonych przez siebie tablic.

To trochę tak, jakbyś zgrywała ulubione zdjęcia z magazynu, ale zamiast trzymać je w notatniku, przypinasz obraz online („Przypnij”) do tablicy w Pinterest.

Użytkownicy Pinteresta nazywani są Pinnerami, ponieważ… cóż, jest całkiem oczywiste, dlaczego!

Jeśli podoba Ci się to, co przypina Pinner, możesz śledzić jego konto na Pintereście, czyli wszystkie jego tablice lub po prostu obserwować określoną tablicę.

Gdy już będziesz „obserwatorem” tego użytkownika Pinteresta, jego Piny pojawią się w Twoim kanale Pinterest.

Możesz zobaczyć, jak to byłoby genialne dla firmy!

 

Jak używać Pinteresta do promowania swojej firmy / bloga?

Pozwól, że wyjaśnię najważniejsze podstawy używania Pinteresta do promowania Twojej firmy. Działa to tak samo dobrze dla blogerów, jak dla właścicieli firm.

#1 Zaczynasz od utworzenia konta biznesowego na Pinterest

Jeśli wolisz, możesz przekonwertować swój osobisty, ale ma to swoje wady i zalety.

Jeśli nie masz wielu obserwujących, prawdopodobnie najlepiej założyć oddzielne konto firmowe, aby móc używać nazwy firmy w adresie URL Pinterest.

Możesz mieć osobiste i biznesowe konto Pinterest, więc nie masz ograniczeń.

Najlepszą wiadomością jest to, że założenie konta biznesowego na Pinterest jest całkowicie bezpłatne.

#2. Tworzysz niesamowicie wyglądające Piny i przypinasz je do swoich tablic

Piny to obrazy, które widzisz na Pinterest. Łączysz te Piny z postem na swoim blogu, określoną stroną w Twojej witrynie lub określonym produktem na swojej stronie na Facebooku / w sklepie Etsy itp.

#3. Użytkownicy klikną Twój Pin i zostaną przekierowani z powrotem do Twojego bloga, witryny firmy itp.

Po skierowaniu będą mogli kupić Twój produkt, zapytać o Twoją usługę lub przeczytać Twój wpis na blogu.

Niesamowite!

Teraz widzę, że nie jest to idealne rozwiązanie dla firm, które są ograniczone lokalizacją. Nie będziesz chciała, aby użytkownicy Pinteresta w Australii klikali pinezkę reklamującą Twój zakład fryzjerski w Gdyni!

Jest jednak mnóstwo innych modeli biznesowych, w których Pinterest będzie działał znakomicie!

Jako posiadacz konta biznesowego na Pintereście będziesz mogła zobaczyć, gdzie znajdują się Twoi odbiorcy w ramach analiz oferowanych przez Pinterest.

 

Jak założyć konto na Pinterest dla mojej firmy?

Jak założyć nowe konto biznesowe na Pinterest

Jest to bardzo łatwe, a właściwa konfiguracja zajmuje tylko kilka minut…

# 1. Zacznij tutaj .

# 2. Wypełnij wszystkie swoje dane i wybierz z listy rozwijanej opcję, która najlepiej pasuje do Twojej firmy.

# 3. Kliknij przycisk „Utwórz konto” u dołu formularza.

Po utworzeniu konta możesz uzupełnić podstawowe informacje o koncie, w tym zweryfikować swoją witrynę.

Jak przekonwertować osobiste konto Pinterest na konto firmowe

# 1. Zaloguj się do swojego profilu na Pinterest

# 2. Kliknij ten link, aby  przekonwertować na konto firmowe 

# 3. Wypełnij swoje dane i kliknij „Gotowe”

Jak mogę zmaksymalizować Pinteresta dla mojej firmy?

Celem gry jest przyciągnięcie jak największej liczby oczu do Pinów.

Im więcej osób, które widzą Twoje Piny, tym więcej zapisów Twoich Pinów, co z kolei zwiększa liczbę kliknięć Twoich Pinów, aby następnie przekierować potencjalnego klienta do Twojej witryny / strony / sklepu i mieć nadzieję na dokonanie sprzedaży!

Uff!

Istnieje wiele sposobów na zwiększenie liczby odbiorców Twoich pinezek biznesowych.

Zbudowanie grona obserwatorów i publiczności wymaga czasu i pracy, ale zdecydowanie warto!

Oto kilka pomysłów na budowanie listy obserwujących i udostępnianie Pinów szerszej publiczności:

  1. Wypełnij opis swojego profilu.
  2. Upewnij się, że dodajesz zdjęcie profilowe
  3. Skonfiguruj odpowiednie tablice Pinterest, którymi potencjalny klient byłby zainteresowany 
  4. Upewnij się, że wypełniasz opisy tablicy, w tym odpowiednie słowa kluczowe 
  5. Zgłoś swoją witrynę na Pinterest
  6. Twórz oszałamiające Piny (spróbuj użyć Canva lub PicMonkey ) z opisem bogatym w słowa kluczowe
  7. Włącz Rich Pins
  8. Przeprowadź badanie słów kluczowych na Pinterest
  9. Dołącz do grupowych tablic na Pinterest
  10. Możesz użyć zatwierdzonego narzędzia do planowania Pinterest, takiego jak Tailwind.

Niektóre z nich są nieco bardziej zaawansowane, ale nie martw się, omówię je w jednym z kolejnych postów.

Podsumowując…

Korzystanie z Pinteresta dla Twojej firmy jest niesamowite!

Mogłaś pomyśleć, że Pinterest był używany tylko przez osoby planujące ślub lub projektujące kuchnię, ale to nieprawda!

Pinterest to ogromna globalna wyszukiwarka z klientami gotowymi i czekającymi na zakup od Ciebie.

Zakładając konto firmowe, tworząc niesamowite Piny prezentujące Twoją firmę i łącząc te Piny z obecnością Twojej firmy w Internecie, będziesz w stanie przyciągnąć nowych potencjalnych klientów.

Wspaniałą wiadomością jest to, że życie Pina odlegle żyje postem na Facebooku lub tweetem na Twitterze.

Twoje Piny można wielokrotnie przypinać, umieszczając swoje produkty, usługi lub bloga przed zupełnie nowymi odbiorcami, którzy czekali na odkrycie Twojej fantastycznej marki.

Więc na co czekasz? Skonfiguruj swoje konto biznesowe na Pinterest już dziś!